ÖĞRENCİ VE İŞÇİ SERVİSLERİ DEZENFEKTE EDİLDİ

ÖĞRENCİ VE İŞÇİ SERVİSLERİ DEZENFEKTE EDİLDİ

Aksaray haberleri, Salihler şehri gazetesi, Aksaray haber

Aksaray Şehirlerarası Otobüs Terminalinde gerçekleştirilen dezenfekte işleminde tüm minibüsler uzman ekiplerce tek tek dezenfekte edildi. Dezenfekte edilen minibüslere dezenfekte edildiğine dair etiketler yapıştırıldı.
Konuyla ilgili bilgiler veren Aksaray Servis ve Minibüsçüler Odası Başkanı Veysel Öztürk, “Halk otobüslerimizin, şehir merkezinde çalışan özel halk otobüslerimizin bu hastalıkları önlemek amaçlı, korunmak amaçlı yapılan bir ilaçlama. Şimdi de bugün ise belediye başkanımızın talimatları doğrultusunda servis araçlarımızı, şehir içinde çalışan yaklaşık 600 tane servis aracımız var. Bunların tamamı ilaçlanıyor” dedi.



SULTANHANI’NA GENÇLİK VE SPOR ALANINDA İKİ ÖNEMLİ YATIRIM

ASÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesinde kalite ve akreditasyon süreci ele alındı

ASÜ Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulunda görev değişimi

ASÜ Veteriner Fakültesi 8. dönem mezunlarını uğurladı

AKSARAY BELEDİYESİ'NDEN SİVRİSİNEK VE HAŞERELERE KARŞI ETKİN MÜCADELE

YENİ BELEDİYE HİZMET BİNASI ŞEHİR MERKEZİNDEKİ TRAFİK YOĞUNLUĞU AZALTTI

Aksaray Üniversitesinden Avrupa çapında çevre başarısı

GAZETEMİZDE YENİ MUHABİR

III. TÜRK-İSLAMİ SİYASİ DÜŞÜNCESİ KONGRESİ AKSARAY'DA YAPILACAK !

ÖĞRENCİLER MERCEDESDE ÇALIŞMAK İSTİYORLAR!!!

ANADOLU TEKNİK LİSESİ ÖĞRENCİLERİ AKSARAYA FAYDALI OLMAK İSTİYORLAR.!!!

AKSARAYDA ANADİLİ İNGİLİZCE OLAN HOCADAN KURS !

AKSARAY”DA DÜRÜST VE YETENEKLİ BİLGİSAYARCI.!

AKSARAYDA ALP SOLAR GÜNEŞ ENERJİ PANELLERİ SİSTEMLERİ ŞİRKETİ BAŞARILI ÇALIŞMALARIYLA GÖZ DOLDURUYOR.!

HEKİMLER ACİL İŞLEMLER DIŞINDA İŞ BIRAKTI.!

YAZARLAR