KARANTİNAYA ALINAN AKSARAY- YENİKENT SESSİZLİĞE BÜRÜNDÜ

KARANTİNAYA ALINAN AKSARAY- YENİKENT SESSİZLİĞE BÜRÜNDÜ

Aksaray haberleri, Salihler şehri gazetesi, Aksaray haber

Kırmızı kategorideki Aksaray’da vaka sayısının yüksek olması gerekçesiyle dün itibariyle 5 günlük karantinaya alınan merkeze bağlı Yenikent Beldesinde karantinanın 1. gününde cadde ve sokaklar sessizliğe büründü.

Yaklaşık 5 bin 500 nüfusa sahip Yenikent Beldesinde jandarma ekipleri de geniş güvenlik önlemleri aldı. Giriş çıkışları jandarma ekiplerince kapatılan beldede jandarma ekipleri cadde cadde, sokak sokak gezerek karantinayı anbean takip ediyor. Hiç kimsenin dışarıya çıkışına izin verilmeyen beldede yine jandarma ekipleri mobil karakol aracıyla anonslar yaparak vatandaşları bilgilendiriyor. Yapılan anonslarda, “Kıymetli vatandaşlarımız. Salgın nedeniyle kontrollü normalleşme dönemindeyiz. Hayatımızın her alanının normalleşmesi için tüm kurallara uymalıyız. Sağlımız için hepimiz birbirimize karşı sorumluyuz. İnşallah birlikte başaracağız” seslendirildi.



SULTANHANI’NA GENÇLİK VE SPOR ALANINDA İKİ ÖNEMLİ YATIRIM

ASÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesinde kalite ve akreditasyon süreci ele alındı

ASÜ Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulunda görev değişimi

ASÜ Veteriner Fakültesi 8. dönem mezunlarını uğurladı

AKSARAY BELEDİYESİ'NDEN SİVRİSİNEK VE HAŞERELERE KARŞI ETKİN MÜCADELE

YENİ BELEDİYE HİZMET BİNASI ŞEHİR MERKEZİNDEKİ TRAFİK YOĞUNLUĞU AZALTTI

Aksaray Üniversitesinden Avrupa çapında çevre başarısı

GAZETEMİZDE YENİ MUHABİR

III. TÜRK-İSLAMİ SİYASİ DÜŞÜNCESİ KONGRESİ AKSARAY'DA YAPILACAK !

ÖĞRENCİLER MERCEDESDE ÇALIŞMAK İSTİYORLAR!!!

ANADOLU TEKNİK LİSESİ ÖĞRENCİLERİ AKSARAYA FAYDALI OLMAK İSTİYORLAR.!!!

AKSARAYDA ANADİLİ İNGİLİZCE OLAN HOCADAN KURS !

AKSARAY”DA DÜRÜST VE YETENEKLİ BİLGİSAYARCI.!

AKSARAYDA ALP SOLAR GÜNEŞ ENERJİ PANELLERİ SİSTEMLERİ ŞİRKETİ BAŞARILI ÇALIŞMALARIYLA GÖZ DOLDURUYOR.!

HEKİMLER ACİL İŞLEMLER DIŞINDA İŞ BIRAKTI.!

YAZARLAR