İÇİŞLERİ BAKANI SOYLUNUN CORONAVİRÜS TEDAVİSİ EVDE DEVAM EDECEK.

İÇİŞLERİ BAKANI SOYLUNUN CORONAVİRÜS TEDAVİSİ EVDE DEVAM EDECEK.

Aksaray haberleri, Salihler şehri gazetesi, Aksaray haber

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu twitter'dan yaptığı paylaşımda; bir süredir hastanede süren koronavirüs tedavisinin doktorlarının da uygun görmesi ile evinde devam edeceğini açıkladı. Bakan Soylu'nun eşi ile kızı ise negatife döndü.Bakan soylu yaklaşık 1 haftadır proğramlara çıkmıyordu.İzmir depremindede açıklamaları genellikle içişleri bakan yardımcısı veriyordu. Bakan soylu verilecek ilaçları ve uygulanancak tedavi yöntemlerini evde uygulamaya devam edecek.Her şeyin normale gitmesi halinde 7-10 gün içerisinde görevine dönmesi bekleniyor. Dahada erken dönme ihtimalide var.Ancak bu gibi durumlarda 14 gün esas alınıyor.



SULTANHANI’NA GENÇLİK VE SPOR ALANINDA İKİ ÖNEMLİ YATIRIM

ASÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesinde kalite ve akreditasyon süreci ele alındı

ASÜ Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulunda görev değişimi

ASÜ Veteriner Fakültesi 8. dönem mezunlarını uğurladı

AKSARAY BELEDİYESİ'NDEN SİVRİSİNEK VE HAŞERELERE KARŞI ETKİN MÜCADELE

YENİ BELEDİYE HİZMET BİNASI ŞEHİR MERKEZİNDEKİ TRAFİK YOĞUNLUĞU AZALTTI

Aksaray Üniversitesinden Avrupa çapında çevre başarısı

GAZETEMİZDE YENİ MUHABİR

III. TÜRK-İSLAMİ SİYASİ DÜŞÜNCESİ KONGRESİ AKSARAY'DA YAPILACAK !

ÖĞRENCİLER MERCEDESDE ÇALIŞMAK İSTİYORLAR!!!

ANADOLU TEKNİK LİSESİ ÖĞRENCİLERİ AKSARAYA FAYDALI OLMAK İSTİYORLAR.!!!

AKSARAYDA ANADİLİ İNGİLİZCE OLAN HOCADAN KURS !

AKSARAY”DA DÜRÜST VE YETENEKLİ BİLGİSAYARCI.!

AKSARAYDA ALP SOLAR GÜNEŞ ENERJİ PANELLERİ SİSTEMLERİ ŞİRKETİ BAŞARILI ÇALIŞMALARIYLA GÖZ DOLDURUYOR.!

HEKİMLER ACİL İŞLEMLER DIŞINDA İŞ BIRAKTI.!

YAZARLAR