G.Saraydan 7-0 Paylaşımı

G.Saraydan 7-0 Paylaşımı

Aksaray salihler şehri Haberleri / Aksaray salihler şehri gazetesi

Galatasaray, 12 Şubat 2011´de Fenerbahçe´yi 7-0 mağlup ettiği maçın görüntülerini sosyal medya hesaplarından paylaştı.

Sarı kırmızılı kulüp, yaptığı paylaşımda, "Tarihte bugün | 12 Şubat 1911 günü tarih yazıldı: Fenerbahçe maçını 7 oyuncuyla oynayan takımımız, rakibini 7-0 mağlup ederek ezelin rekabetin tarihindeki en farklı galibiyeti aldı." ifadelerini kullandı.



Anahtar Kelimeler: Saraydan Paylaşımı

SULTANHANI’NA GENÇLİK VE SPOR ALANINDA İKİ ÖNEMLİ YATIRIM

ASÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesinde kalite ve akreditasyon süreci ele alındı

ASÜ Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulunda görev değişimi

ASÜ Veteriner Fakültesi 8. dönem mezunlarını uğurladı

AKSARAY BELEDİYESİ'NDEN SİVRİSİNEK VE HAŞERELERE KARŞI ETKİN MÜCADELE

YENİ BELEDİYE HİZMET BİNASI ŞEHİR MERKEZİNDEKİ TRAFİK YOĞUNLUĞU AZALTTI

Aksaray Üniversitesinden Avrupa çapında çevre başarısı

GAZETEMİZDE YENİ MUHABİR

III. TÜRK-İSLAMİ SİYASİ DÜŞÜNCESİ KONGRESİ AKSARAY'DA YAPILACAK !

ÖĞRENCİLER MERCEDESDE ÇALIŞMAK İSTİYORLAR!!!

ANADOLU TEKNİK LİSESİ ÖĞRENCİLERİ AKSARAYA FAYDALI OLMAK İSTİYORLAR.!!!

AKSARAYDA ANADİLİ İNGİLİZCE OLAN HOCADAN KURS !

AKSARAY”DA DÜRÜST VE YETENEKLİ BİLGİSAYARCI.!

AKSARAYDA ALP SOLAR GÜNEŞ ENERJİ PANELLERİ SİSTEMLERİ ŞİRKETİ BAŞARILI ÇALIŞMALARIYLA GÖZ DOLDURUYOR.!

HEKİMLER ACİL İŞLEMLER DIŞINDA İŞ BIRAKTI.!

YAZARLAR