Ekipler Kamu Kurumlarını Dezenfekte Etti

 Ekipler Kamu Kurumlarını Dezenfekte Etti

Aksaray haberleri, Salihler şehri gazetesi, Aksaray haber

Ekipler, vatandaşlara sağlıklı bir ortamda hizmet verilebilmesi için başta Belediye Hizmet binası ve Valilik binası olmak üzere, kamu kurumlarına ait binaları dezenfekte ediyor. Aile sağlık merkezlerinde, hastane önünde,kütüphanelerde aktivite merkezlerinde, çevre ve şehircilik il müdürlüğü, aile ve sosyal politikalar il müdürlüğü gibi kurumlarda dezenfekte çalışmalar yapılıyor.

Virüsün yayılımcı etkisini ortadan kaldırmak için çalışmalar yürütülüyor, bugün İl Emniyet Müdürlüğü ve Aksaray Defterdarlığında dezenfeksiyon çalışmalarını gerçekleştirdi.



Anahtar Kelimeler: Ekipler Kurumlarını Dezenfekte

SULTANHANI’NA GENÇLİK VE SPOR ALANINDA İKİ ÖNEMLİ YATIRIM

ASÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesinde kalite ve akreditasyon süreci ele alındı

ASÜ Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulunda görev değişimi

ASÜ Veteriner Fakültesi 8. dönem mezunlarını uğurladı

AKSARAY BELEDİYESİ'NDEN SİVRİSİNEK VE HAŞERELERE KARŞI ETKİN MÜCADELE

YENİ BELEDİYE HİZMET BİNASI ŞEHİR MERKEZİNDEKİ TRAFİK YOĞUNLUĞU AZALTTI

Aksaray Üniversitesinden Avrupa çapında çevre başarısı

GAZETEMİZDE YENİ MUHABİR

III. TÜRK-İSLAMİ SİYASİ DÜŞÜNCESİ KONGRESİ AKSARAY'DA YAPILACAK !

ÖĞRENCİLER MERCEDESDE ÇALIŞMAK İSTİYORLAR!!!

ANADOLU TEKNİK LİSESİ ÖĞRENCİLERİ AKSARAYA FAYDALI OLMAK İSTİYORLAR.!!!

AKSARAYDA ANADİLİ İNGİLİZCE OLAN HOCADAN KURS !

AKSARAY”DA DÜRÜST VE YETENEKLİ BİLGİSAYARCI.!

AKSARAYDA ALP SOLAR GÜNEŞ ENERJİ PANELLERİ SİSTEMLERİ ŞİRKETİ BAŞARILI ÇALIŞMALARIYLA GÖZ DOLDURUYOR.!

HEKİMLER ACİL İŞLEMLER DIŞINDA İŞ BIRAKTI.!

YAZARLAR